فعالان فرهنگی در بجنورد پای تماشای فیلم "ضد" نشستند
فعالان فرهنگي در بجنورد پاي تماشاي فيلم "ضد" نشستند
به همت کانون مسجد؛

فعالان فرهنگی در بجنورد پای تماشای فیلم "ضد" نشستند

اثر سينمايي "ضد" شب گذشته به همت کانون فرهنگي هنري «نسيم رحمت» بجنورد ويژه فعالان فرهنگي در سينما گلشن بجنورد به نمايش درآمد.
شناسه خبر : 53971 تاریخ انتشار : ۴ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، اثر سینمایی "ضد" به کارگردانی امیرعباس ربیعی و نویسندگی حسین تراب‌نژاد  که به تازگی بر پرده سینما رفته است، شب گذشته با همکاری بچه مسجدی ها در قالب هیئت الهادی علیه السلام برای علاقمندان  اکران شد.

 

این  فیلم "ضد"  یکشنبه شب، سوم دی ماه جاری و در یک سانس ساعت 18 برای علاقمندان مسجدی و فرهنگی به شکل ویژه  در سینما گلشن بحنورد به نمایش درآمد.

 

علاقمندان پس از تهیه  بلیط به صورت نیم بها،  با حضور در سالن سینما، پای روایتی زیبا از نحوه  نفوذ عوامل ضد انقلاب در سال‌های ابتدایی انقلاب (زمستان ۱۳۵۹ تا تابستان ۶۰) که در این میان راوی  یک عشق در دلِ حوادث سیاسی نیز بود، نشستند.

 

گفتنی است، کانون "نسیم رحمت" بجنورد پیش از این فیلم "اخت الرضا" را برای اهالی مسجد و فعالان فرهنگی استان خراسان شمالی  نیز اکران کرد که با استقبال مخاطبان رو به رو شد در حالی که  در یک اکران 500 نفر برای تماشای فیلم فوق حضور یافتند. 

 

 

پایان/